Kubilay Peynircioğlu, Sütçüoğlu Rezidansında - Avrupa Yakası

82 görünümler 8 B

38. Bölümün tamamını izlemek için: trnet.info/watch/video/f5N6nWPReG-Xq9M.html

En yeni sahneler için tıkla! 🤣
1- Sana karşı bir şey hissetmiyorum! - trnet.info/watch/video/YpaDsYmoiJ1-uJw.html
2- Tacettin'in büyük değişimi trnet.info/watch/video/pmmIrp3OdqWCuaU.html
3- Volkan ve Yaprak'ın ilk buluşması trnet.info/watch/video/faCEqoS7e2mM1Jg.html
4- İfot'a eski sevgili şoku - trnet.info/watch/video/e2OFqZ_Kc4t3sss.html
5- Muhallebicide yeni dönem - trnet.info/watch/video/lmajyV7EfW-Yzpw.html

Avrupa Yakası kanalına abone olmak için: goo.gl/mJOWFo
atv resmi TRnet kanalına abone olmak için: goo.gl/dmrDLN 🧡

Oyuncular: Gazanfer Özcan, Hümeyra, Müşfik Kenter, Gönül Ülkü, Ata Demirer, Gülse Birsel, Engin Günaydın, Levent Üzümcü, Şenay Gürler, Bülent Polat, Veysel Diker, Yıldırım Öcek, Yavuz Seçkin, Hale Caneroğlu, Evrim Akın, Vural Çelik, Hasibe Eren, Tolga Çevik, Sarp Apak, Peker Açıkalın, Binnur Kaya, Hakan Yılmaz, Ömür Arpacı, Rutkay Aziz

YORUMLAR

  1. Kamran Məmmədov
    Kamran Məmmədov
    6 gün önce

    Kubisin amma en iyi shakalarda sende :D

  2. İrem Özşahin
    İrem Özşahin
    7 gün önce

    ortalık mandıraya döndü ndjfkffldlf ulan kubi

  3. Ben Böyleyim
    Ben Böyleyim
    7 gün önce

    Lady Dianaya özenmis sanirim

  4. Muazzez Özkan
    Muazzez Özkan
    7 gün önce

    Gülse hanım Avrupa Yakasını bir daha istiyoruz. Burhan Altıntop da olsun 🙏

  5. ADA
    ADA
    7 gün önce

    Yoğun ve yorucu bir günün ardından bi doz Avrupa Yakası iyi gider☕

  6. Akin Adem
    Akin Adem
    7 gün önce

    Valla bu gulse akıllı bir kadın olsa ki değil şu diziyi tekrar çekerdi (çeksin diye yazdim)😂😂😂😂

    1. Onudabitir Kaleli
      Onudabitir Kaleli
      5 gün önce

      Burhan lazım onun için. Ama Engin Günaydın bir daha kesinlikle Burhan oynamayacağını açıklamış. Ondan olmaz o iş

    2. utku ılıman
      utku ılıman
      7 gün önce

      Kadronun toplanmasıydı o dönemki gibi bomba senaryoydu zaten imkansıza yakın hadi oldu diyelim. O dönemlerin ruhunu yakalayamaz sırtarır ve o dönemlerdeki gibi asla tutulmaz.

    3. Akin Adem
      Akin Adem
      7 gün önce

      Burhan olsun gerisi hallolur

    4. E.
      E.
      7 gün önce

      Aynı kadroyu toplayamazlar ki

  7. ÇUKUR SARKI
    ÇUKUR SARKI
    7 gün önce

    Mükemmel zamanlama

  8. Medivhmen
    Medivhmen
    7 gün önce

    Güzel :)